KahramanAnne aynındurumu bende yaşadım sütüm yetmediği için doyurucu değilmiş bide benimki aç kalmış oğlum doktora götürdüm değerleri düşük dedi kanı şekeri felan hemen mama dedi emzir mama ver böyle git dedi ben bunu duyunca oğlum aç kalmış bana bakmış ben anlamamışım söyleyememiş diye ağladım sürekli oğluma sarılıp sürekli özür diledim halada aklıma gelince özür diliyorum ve sütüm kesildi üzüldüğümden şuan sadece mama içiyor bebelack gold içiyor 4 ay 22 günlüğüz