Zeynep11 kuzum bende dun sabah 10 da basladi agri yavas yavas..oglumun kahvaltisini ettiriken bile 1 yasik verdiysem 2 yerlere yattim agridan…oyle bir agrin olunca oturamıyorsun, yatamiyorsun, yuruyemiyorsun, kusma olur, karnin komple agrir..zaten degisik bir agri oyle kolay kolay anlamama durumu olamaz..hemen hastaneye gittim ultrasonla baktilar kan aldilar birsuru.acil baska hastaneye gönderdiler orda da alttan ultrason yaptilar rahimde mi problwm var diye..kaza olmus 4 araba birbirine girmiş..dediler ya saatlerce beklersiniz yada baska hastaneye yonlendirelim..tabi burda da kan aldılar gene…baska hastaneye gittim orda da corona testi yaptilar 5 kez kan aldilar..dedi doktor diger doktorla konusacagim hemen ameliyata alinacak dedi…sonrasinda gene igneler, ilaclar agri kesiciler,serumlar devam etti ..ameliyatta gobek ustu sag ve soldan kesik attılar ama buyuk degil ve Problem ne gormek icin karnimi şişirildi hava dolduruldu yani..iltihapli apandisti çıkardılar ..sonrasi da iste agri sanci ..boyle bir durumla karsilasmazsin insallah kuzum..cok beter agri..hatta sol kolumdan damar bulamıyorlar ..hepsi sağ koluma yuklendi elimin üstünden dirsegime kadar 10 kez igne yapıldı. Kolum şiş, morarmis her yer..allahim baska dert vermesin inslalah