BabyGroot kuzum yanimda kimsek yok.Almanyada yaşıyorum..malesef yalnizim…10 gun sonra Türkiye ye gelecem..ozman rahatlarim oğluma annem bakar…esim 7 aydir evde..ise yarintan itibaren basliyor ben bu gece ameliyat oldum..cok kotu denk geldi..inan sag kolumu delik desik ettiler ..nasil aciyor, sisti, heryer morardi..nasil olacak bilmiyorum