SemraHakan yok canım ya bende hiç ağrı falan yapmadı.ama şöyle bişi var belden uyusturdular beni bebek olduğu için karnımda,tümden uyutmadilar.hastanede kaldığım zaman belde ve omuzda hafif bı ağrı uyuşukluk oldu ama sonra geçti.benin de dikişler estetik olmadı hamile olduğum için baya kalın dikildi o yüzden felaket bir dikiş ağrısı çektim.ama bı şüphen varsa doktora git mutlaka komplikasyon gelişebilir.mesela benim felaket ayaklarım ve bacaklarım komple şişmişti.karnim mosmor olmuştu.hemen acile aldılar damarlarda mi problem oluştu vs diye.sen de git her ihtimale karşı baktır