Canım seni çok iyi anlıyorum bebeğim 2 günlükken hatasnrye yatırdılar sarılık ve enfeksiyondan dolayı 1 hafta yattı Degeri çok yüksekti bizimkinin bayram da hastanedeydik onu orda bırakıp eve gitmek zor oldu çok agladım 3 saatte bir gidip emzirdim ama çok şükür suan iyiyiz , kendini üzme sütten kesilirsin bebeğin için ayakta kal dualarım sizinle 🤲