Sizi o kadar iyi anlıyorum ki benim bebeğim de yattı daha dört günlüktü o kadar ağladım ve özledim ki bide hemşireyim biliyorum bunun olabileceğini yenidoğanlarda normal olduğunu ama yine de dayanamadım yarın kontrolümüz var iki gün önce baktırmıştık 16 idi nolur bebeğime dua edin yine sarılıktan yatmasın hastanede 😭😭