KahramanAnne benim oğlumda 16 sarılık cikti 1 gün kalmamızı önerdiler bizde kabuk ettik tabi benimde ilk çocuk ağlamaktan öldüm 2 saatte bir hem sağdım diğer 2 saatte mama verdim bizim odaya koymuşlardı beraber durmuştuk sonra öğleden sonra doktor 9 a düşmüş dedi akşam üstü çıktık 3hafta önce gittiğimizde 3 e düşmüş dedi doktor 1 aylikken gel dedi doktoe haftaya gidicez bakalm o zaman tamamen gitmiştir umarım üzülmeyin sabredin dua edin geçecek. Ben fotoğraflarını cekmistim gordukce gozumden yaslar akar insalah cabucak toparlanir evinize gidersinz cnm