Mrva öncelikle geçmiş olsun umarım düzelir benim bebeğim de yoğun bakimdayken nöbet geçirdi ilk zamanlar oda çok tepkisizdi inanin beni bile fark etmiyordu gözleriyle takip edemiyordu hal haraketleri hiç yoktu hep uyuyordu simdi gorseniz bi atılıyor bağırıyor şuan 11 aylık 3 ayda erken doğmuştu hala dışı cikmadi hala surunmeyi bilmiyor her sey zamanla olur basini bile yeni yeni kaldirdi egzersiz yaptıriyorum canınızı sıkmayın bence duzelir çocuk norolojiye gittiniz mi