TgbasultAn Mrva tabiki bide sünnet rabbimden gelen bi şifa var düzenli yaptırıp inanarak dua ederek yaptırılırsa eminimki sizde görürsünüz farkı. İnstagram https://instagram.com/hatice_bilecen_41?igshid=13kmpcnete5rk hesabına bakın bi onun önerdigi sizin şehrinizdeki birilerine yaptırabilirsiniz. Aşıyla alınan toksik maddelern (yani kimyasal zehirleyici) yüzde belki de %80 90 ı atılıyor vücuttan hacamat ile belki size sülük bile önerilir konusmanız lazım yapan kişiyle
Frdvs-isMom TgbasultAn Ben 5 6 gün önce burada bir post açtım bebeğim 6 aylık aşısını olucak bu asıdan sonra nöbet geçiren çok bebek olmuş ağır aşılar bu şekilde tedirginligimi belli edip yaptıran annelerden bilgi almak istedim fakat brnim postum sağlık bakanlığı aşi karşıtı olan insanlara müsaade etmiyor gibi birşeyler denilerek kaldirildi ki aşı karşıtı olacak biseyler belirtmedim. İlginç umarim sizin aşı yan etkisi falan demeniz de kaldirilmaz sonuçta burası kaynanalara kocalara sitem edilen bir yer değil bebek platformu ama bunu en başta idare edenler yanlış biliyor 😀
Duygusm Mrva Ankara’da nereye götürüyorsunuz? Üniversite hastanesi mi? Çok geçmiş olsun, inşallah bir an önce sağlığına, neşesine kavuşur yavrunuz 🙏🏻
Butterfly TgbasultAn burda çok postda gördün aşıdan sonra havaleler falan eminim burdada öyle bi durum var
Duygusm Mrva Gerekirse ve maddi olarak mümkünse tabii Hacettepe’nin hocalarının muayenehanesine giderek testleri Hacettepe’de daha hızlı yaptırabilirsiniz.
zehraaaa123 Mrva allah şifasını versin tez zamanda ama nasil oldu? yani atesi mi cikti ya da baska bir sey mi
ZMK Mrva ne oldu da bir günde değişti canım illa altında yatan bişey vardır bekleyin bakalım belki böyle olması gereken bi dönemdedir inşallah düzelir
Nurtalib Mrva evet ya kimsenin niyeti belli olmaz bi masallah deseler bi sey yok okutun uzerine dua yazdirin insallah faydasi olur
Kuzey-41 Mrva nazara inanın nazar cok kötü birşey bir gün peygamber efendimiz bir mezarligin yanindan gecerken “burdakilerin yarısı nazardan yatiyor” demiş Rabbim şifa versin🙏🏻🙏🏻
Bsrapolat092 İç ateş die bişey var. Normalde dış ateştede havale oluo. Ama iç ateşte ateşi bilemiyosun vücut ısısı normal olup ateş oluo. Havale ateş yüznden olan bişey cnkü.