Rasev 30-40 ml sağ biberona tatlım önce güzel emsin diye fışkırırken tutması zorlaşıyor çocuğun katı oldugu için göğüs doluluğundan .Sonra emzir .Emsin vs diğer göğsü tamamını değilde taşlık gidene kadar sağ süt poşetine at buzluğaa koy .Küçükken yeter diyorlardaa büyüyünce çok emmeye başladıklarından yetmiyormuş .O sütlerden kullanırsın dolaptakii .Bende öyle yapıyorum halen çünkü 🐣