Rasev neden atıyorsunuz burda defalarca emziremediği için yakınan anneleri görmediniz mi madem o kadar fazla sağıp buzluk kısmında saklayın ve bağışlayın lütfen sütleri çöpe dökmeyin benim sütüm ilk hafta bebeğime yetmemişti ve günlerce ağladım çok şükür şu an sadece emiyor ama bir damlası bile çok kıymetli benim için