Aylahiramina deleted2310 bestlak galagtago damla gibi bişeymi acaba onu kullanıyorum ama hiç fışkırmıyo malesef
Aylahiramina deleted2310 galactago damlayı doğumdan beri kullanıyorum nerdeyse eczaneden mi aldınız acaba
Dorukusunannesi Rasev bende aynı dertten muzdaribim iyi güzel bişey bence ama bebeğim hemen doyuyor benim gögüs boşalmamış oluyor ve sonucunda mastit olmak üzereyim şuan gögsüm çok ağrıyor :( keşke baştan hep sağsaydım
Dorukusunannesi [bilinmeyen] güzel sölüosun bende aynı dertteyim benim bebegim biberonu itiyor mesela yiyenimide emzirmeye başladım sen düşün yoksa mastit olmak üzereyim
Ygz Dorukusunannesi biliyorum tabikide. Sağıp devamlı tarihleriyle buz dolabına atsın sütü fazlayken 1 2 ay sonra etrafı keşfedicem diye bazı bebekler meme reddi yapıyor canım. Gün gelir lazım 3 ay az bir süre de olsa☺️
Dorukusunannesi Rasev galiba orantılı sagıcaz canım yani azıcık tazyikli kısmı sağıp süt kalıcak sekilde bebeğr vericez memeyi
Dorukusunannesi [bilinmeyen] öyle canımda mastit olmakdan korkuyor uzun süre en 1 sene emsin istiyorum oğlum