Erenmm bende bebelac gold kullandım ama bebegim pek sevmedi içti ama eh işte digerlerinide deneyeyim içimde kalmasın en azından dedim hipp aptamil denedim sma dedim suan sma kullanıyoruz ama en memnun kaldığım bebelac gold oldu gaz ve kabızlık yasamadık bunlarda yasadık ama cok mama denedim diye biraz smayla devam edip bende bebelac golda gecicem size katılıyorum