Azrasmomm Sumeyye_buglemsare bu arada bende 11 ay süt sağdım yeni yeni bıraktım sağmayı. Şu an mamaya geçtim golden goat kullanıyorum memnunum
afs9mart Sumeyye_buglemsare etrafımdakine ne kullanıyosun dediğimde tabiki aptamil diyo da ondan övinenler cok yani dediğim gibi tasrif etmiyorum ben onu
afs9mart Gdogru ne alakası warya baska türlü bi kelime kullanılamaz malesef cocuk resmen mal gibi kifir anlamda değil fiziksel anlamda anlamaya calıssan anlarsın dediğimi
Gdogru afs9mart sizin çocuğunuza bir gün biri mal gibi derse anlayışla karşılarsınız yani? Neresinden bakarsak bak iyi bir yanı yok söylediğinizin. Çok ayıp.
afs9mart Sumeyye_buglemsare iyi doğmus walla canları içinde olsun saglıklı olsunlar kilo elbet alır tesellim bu doğrusuda bu tabi
Azrasmomm afs9mart gerçekten çok çirkin bir tabir minicik bebeğe ne demek mal 😒 sizin çocuğunuza biri öyle dese nasıl hissedersiniz acaba 🤔 bebeğin mizacı öyle olamaz mı her bebek yaramaz olcak diye bir kaide yok !
afs9mart Azrasmomm hareketli cocuga yaramaz cok fena ne beter bu cadı diyince ne oluyosa benşm dediğimde aynı sey mal diyince. ne hissediyosanjz kendinizi bi yoklayın dişünceniz kirlidir bunu tartısmıcam
meza Sumeyye_buglemsare yok canım 8 9 çok kilolu oluyor ablam ve çevremdeki tosun bebelerin anneler i Aptamil kullaniyor ve çocukları şişko sence kadar var
Azrasmomm afs9mart aksine düşüncem çocuk ve bebek konusunda çok hassas ve temiz oldugu için kelimelerin söz konusu bebek ve çocuk olunc daha iyi seçilmesinden yanayım. Yok daha oturamıyor yok yürütece biniyor flan bence sizin ya yazım tarzınız ya da içiniz kötü. 1 yaşındaki bebek oturamıyor yürüyemiyor olabilir zaten bunun başlıktaki konuyla da bir ilgisi yok
meza Yanlış anlaşılmasın ama ben anne sütü alan bebeler köy tavuğu gibi hareketli oluyorlar mama dicem ama genelde bu durumda olan bebekler Aptamil kullandığına şahit oldum onlarda çiftlik tavuğu gibiler çok sakin hareketsiz oluyorlar
IkiPrensesAnnesi777 Sumeyye_buglemsare canim ben aptamil kullandim kizima ilk ay 2800 doğdu 1 aylikken 4 kilo geldi sen bilirsin kilo aldiriyor baya
Sumeyye_buglemsare IkiPrensesAnnesi777 ama baya aptamil sisiriyoor ki. Obezite bile yapiyomus icinde cok asiri seker varmis zaten seker sisiriyomus bebegi sağlıklı kilo aldirmiyomus ?
meza Sumeyye_buglemsare doğum kilosuna her ay 500-1000 gram koyuluyor bu şekilde hesaplarim hep 3 . Aydan aonra düşüyor kilo alimi
Karadeniz Sumeyye_buglemsare onu sana diyen atmış birazzz . Benim kızım 9.5 aylık boyu 74 cm doktor gayet güzel normal dedi
IkiPrensesAnnesi777 Sumeyye_buglemsare ek gidaya gecene kadar kullanicam mama baska kullanmiycam zaten 😊
VDL-61 Sumeyye_buglemsare kaç cc veriyorsunuz ona bakın o önemli ben mama vereceksem onun önünde muhakkak ezmiyorum 3 saat Arayla 120 cc veriyorum.3 aylık bebeğim ben hep tavsiye ediyorum bebeğim bebelac gold nutrikonfor kullanıyorum
Sumeyye_buglemsare VDL-61 100 cc iciyor sma devam sutunu kullaniyoem ama bi ise yaramadi kilo alimi olarak ayni zmnda anne sütünüde sagip veriyorm bde.
meza Sumeyye_buglemsare bance içinde beyni etkileyen bir madde var sadece rastlantı da olabilr bu benim gözlemin
Ozge1990 Sumeyye_buglemsare size öyle denk gelmiş benim 2 yeğenimde aptamil içtiler ve gayet hareketlilerdi.