afs9mart bebelac kullanıyoruz biz, 4,5 aydan sonra kilo alımı yavaşladı. Bir ay daha takip edelim dedi doktor diğer ay da kilo almayınca mama takviyesine başladık günde 2 defa. Kabızlık olmadı, aşırı kilo alımı da yok ek gıda almasına rağmen. Boş kilo değil yani. Bebelac deneyebilirsiniz