Sumeyye_buglemsare biz Golden Goat kullandık çok memnun kaldık. Kızım 2720 doğdu ,hastaneden çıktığımızda 2600 olmustu kilosu . Humana ile başladık onu da tavsiye ederim ilk ay yaklaşık 1.5 kilo aldırdı ama kolik meselesiyle bırakmak zorunda kaldık, antikolik mama kullandık ondan sonra ikinci ayında çok kilo almamıştı. En son golden e geçtik 5. ayında kilosu 7.7 ydi. Biraz pahalı diğer mamalara göre ama kuruşuna kadar hak ediyor. Deneyin inşallah size de faydalı olur.