Merveeiboo Derya70 doktor bize calpol ver eğer ateşi düşmez yine cıkarsa dolven ver 4 saat sonra demişti o daha etkili sanırım devamlı kullanma yinede dolveni sadece ates düşüremezsen ver dedi
Hlal Derya70 arkadaşımın kızıninda ateşi düşmedi ılık suyla duş aldırdı bol bol, inip inip ckiyodu atesi bide limon sürün ayak altına ,yine düşmezse eğer bı baska doktora gidin boğazı iltihap olduğu için ateslenmis di kizi
Derya70 Merveeiboo vallah anlamadım bende hiç önemsemiyorlar 2 dakika sürdü heralde muayene hızlı hızlı kendince yaptı bişeyler gönderdi
BuseveMinigi Derya70 doktora götürün. Oğlumda yakın zamanda kulak iltihabı geçirdi her şeyi denememize rağmen düşmesine rağmen yine çıktı.
Fasulyeninannesi Derya70 carpol dısında kı ılaclar belli bır aydan sonra veriliyor kiloya gore doz ayarlıyor doktor o yuzden sordum dolven ver diyenler olmus doktor vermeden verme ama dusmus zaten cok sukur bir daha da cıkmaz inşallah bununla gecmıs olsun
Derya70 Fasulyeninannesi çok sağolun tekrar çıktı ateşi :/ ve kustu . İki kere de ishal oldu. Doktora götürdüm kanda bişey yok, dışkısına da bakılacak yaptığında. Belki rotavirus olabilir diye, rotavirus aşısı olmadı. Ama Boğazıda kızarmış
Fasulyeninannesi Derya70 ishal bizde de oldu pişikte yaptı kabar kabar olmustu yavrum ama gecti sukur havalar sıcak ondan da olabılır gecer ınsallah
Fasulyeninannesi Derya70 tam olarak ne oldugu soylenmedı bızım acile gıttıgımız gun 20 korona suphelısı yatıs yapmıs tahlil falan almadılar biz oradayken gelenler de vardı doktorun tek soyledıgı atesi 38 ustune cıkmıssa bu enfeksiyon demektir dedi ve antibiyotik basladı ıkı gun kullandım normalde bır hafta kullanmam lazımdı ama ıyılesınce kestim kullanmayı. Bizde oncesınde bır hafta kadar ishal de oldu hiç pişik olamayan bebegım sivilce gıbı kabardı ve kızardı diş cıkardı ondan olabilirdi sehir degısıklıgı olmustu havalardan da olabılır dıye dusunduk ishali biz gecırdık muzlu ırmıklı mama yaptım gunde bır kere onu yedı ve bolca su ıctı gectı
Derya70 Fasulyeninannesi aaa bende yapayım muzlu nasıl yapıyorsunuz paylaşırmısınız, çok geçmiş olsun
Fasulyeninannesi Derya70 irmiği haşlayıp ezdiğim muzla karıstırdım varsa bebe buskuvısı de ekleyebilirsin bu kadarcık
Hohomoromu Derya70 çok geçmiş olsun antibiyotik etkisini göstere e kadar ateş olabılıyor maximum 36 saatte gosterıyor etkısını oyuzdrn 3 gun demısler ama genelde ertesi gune gösterıyor etkı umarım düşmüştür bebegınzn ateşi çok gecmıs olsun
Nisa_Ada_Momy_Dilsad Derya70 canım iki gün önce aynı şeyi yaşadık 3 gün düşmeyen ateş.ve 3. Gün sonrası kızarıklıkla oluyor sonra hastalık geçiyor 6. Hastalıkmış adı.ılık duş aldır pamukla eklem yerlerine alnına kasıklarına ve ensesine pamuğu ılık suyla ıslatıp koy calpol ve dolven dönüşümlü olarak 6 saatte bir verdik biz doktorumuz söyledi çok şükür şimdi iyi yavrum kızarıklıklar da geçmeye başladı çok yükselirse mutlaka hastaneye git.onlarda ılık pamukla kompres yapıp sürekli ateş ölçüyorlar gözlem altında tutuyorlar.kızımın ateşi 39 a kadar çıkmıştı
Derya70 Nisa_Ada_Momy_Dilsad geçmiş olsun sizede, bizde ishal ateş Boğaz şiş öküsürük var dünde yediğini kustu