Derya70 Nisa_Ada_Momy_Dilsad geçmiş olsun sizede, bizde ishal ateş Boğaz şiş öküsürük var dünde yediğini kustu
Nisa_Ada_Momy_Dilsad Derya70 sağolun bizde de aynıları oldu bi tek kusma yoktu.geçmiş olsun sağlıkla büyüsün yavrucuklar
Bikahve Derya70 canım haftasonu o şekildeydi bebeğim ateşi 38 39 arası seyretti sürekli kontrol ettim hep 3 gün sürdü ve geçti şükür duş aldırıp havlu ıslatıp koydum
Derya70 Nisa_Ada_Momy_Dilsad aynı bizim gibi o zaman, 1 kere kustu. Şimdi soğuk baya bedeni saat 10 san beri uyuyor
Nisa_Ada_Momy_Dilsad Derya70 bizimki de 2 gün boyunca normalde uyuduğundan daha çok uyudu gündüz uykularını.endişe etmeyin vücudu bağışıklık kazandı
Nisa_Ada_Momy_Dilsad Derya70 birde ben antibiyotik etkisi göstersin diye soğanı ikiye bölüp çoraplarının içine ayağının tabanına gelecek şekilde yerleştirdim ondan sonra düştü ateşi ve düzeldi
Derya70 Nisa_Ada_Momy_Dilsad aaa bunu bilmiyordum bende yapayım o zaman. Bizimse diş çıkmış az önce farkettim dün bişey yoktu az önce şurup verirken gördüm ikisi birden