Eliff112 Derya70 atesli bebeklere ilk basta soğuk kompres uygulanır. Atardamar yerlerine bilhassa koymak gerek. Kasıklari el bilekleri bilhassa. Biraz rahatlar. Rahatladiktan sonra ates dusurucusunu verirsiniz. Iki ates dusurucu artarda verilmez. Donusumlu verin. Calpol 4 saat sonra parol seklinde. Antibiyotigi saatli verin aksatmayin. Ilık banyo yaptirin yine dusmezse. Tabiki atesin 40 olmasini beklemeyin ama enfeksiyona bagli ateste her gun doktora da goturseniz en erken 3 gun boyunca bu surecek. Uyanik tutun kendinizi surekli takip edin. Bol su icirin Allah sifa versin
iamthed Derya70 Doktorumuz düşüp çıkan ateşten korkmamak gerektiğini söylemişti. 38,5 üstü olunca yüksek ateş olarak kabul ediliyormuş. Bebeğinizi yıkayın ama başını ıslatmayın ki üşütmesin. Acil doktorları direkt antibiyotik dayıyor, çocuk doktoruna götürün mutlaka. Yarım fitil verin gerekirse
Derya70 iamthed 39,3 ü buldu, 21:54 te 39,3 - 22:40 ta 37,0 - 22:56 da 38 - 23:14 te 38,6 - 23:20 de 38,8 ateş 4 saatte bir verdim calpol sadece calpol var anribiyotik augmentin sabah 09:30 akşam 21:30 da verdim
Fatmaervanur Derya70 hayır tabiki benim kizim gecesinde öyle oldu sabah gittik kanindq enfeksiyon vardi serum aldik sonrasında ilaçla cok şükür geçti ortada zaten salgin varki bizim.burun akıntısı olfu hemen o gece boğazları kızardı atesle birlikta bence ihmal etmeyin
Depresif_polyanna Derya70 sadece calpol le olmaz, bir calpol bir pedifen şeklinde dönüşümlü olması gerekir. Tabi bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum pedifen e uygun mu. Bu arada mutlaka kan tahlili yaptırın. Aynısını biz de yaşadık acil antibiyotik verdi geçiştirdi. Kendi doktorumuz kan tahlili yaptı. Kanında çok yüksek enfeksiyon çıktı, bir hafta iğne yedi yavrum. Antibiyotik le asla geçmezdi dedi.
Derya70 iamthed calpolle fitil verebilirmiyiz birlikte 4 saat beklemeden ? Calpol u az önce saat 21:30 da verdim
iamthed Derya70 2 saat geçtiyse verilebilir demişti ama bi doktora sorsanız daha iyi olur tabii. İnşallah sabaha hiçbir şeyi kalmaz kuzunun.
Dumanazra suan bende hastanedeyim.yuksek ateşten 6 saat arayla calpol fitil vererek 37.5 düşürdüm antibiyotik hwmen etki.gostermez 72 saatte gösterir doktorunuza danışın isterseniz fitil daha hızlı etki.gosteriyor
Fasulyeninannesi Derya70 evet canım bir saat boyunca düsmesini bekledik bize pamuk verdiler sürekli ıslatarak koltuklarına ve kasıklara uyguladık
Mom090 Derya70 3 gün sonrası detaylı araştırılıyor diye biliyorum calpol ve ibufeni dönüşümlü versen 4 saatte 1 calpol sonraki 4 saatte 1 ibufen gibi yada calpol ve paranox s fitili dönüşümlü verebilirsin kaç aylık ?
Mom090 Derya70 sürekli calpol verme ibufen yada dolven gibi bir ateş düşürücü ile dönüşümlü ver muhakkak yada dediğim gibi fitil
Merveeiboo Derya70 doktor bize calpol ver eğer ateşi düşmez yine cıkarsa dolven ver 4 saat sonra demişti o daha etkili sanırım devamlı kullanma yinede dolveni sadece ates düşüremezsen ver dedi
Merveeiboo Aynı şey bizdede var ilk önce burun akıntısıyla başladı ertesi gün boğazları ve ateş 2 gündür ateşli 2 gündür acillerde geziyoruz dopru düzgün bişey yapan yok daha ben hastane kapısından içeri girmeden çocuğun ateşli covid 19 olan biriyle temas ettimi diye soruyorlar eğerki öyle bi ihtimal olsaydı zaten bizi hasganeye bile almıcaklardı yani bu küçücük yavruyu. O kadar sinirliyim ki 2 gündür sürekli inip çıkan ates var ama birşey yapan yok ağrı kesici ve antibiyotik verdi bizede bizde bugün başladık kullanmaya ne kadar fayda eder hic bi fikrim yok inşallah tez zamanda şifa bulur iyileşir minik kuzular. Gecmiş olsn hepimize
Derya70 Merveeiboo vallah anlamadım bende hiç önemsemiyorlar 2 dakika sürdü heralde muayene hızlı hızlı kendince yaptı bişeyler gönderdi