Ebbrru Ben ilk iki hafta periyodik bir şekilde emzirdim. Gündüz de gece de, gece saat kuruyordum. Sarılık olmadık elhamdulillah ama bunu sarılık değerleri yükselmesin diye yaptım. İki haftadan sonra kendim hiç uyandırmadım. Çünkü uyku ve emme düzeni örtüşüyordu. 2-3 saat uyuyordu, kalkması emme zamanına denk geliyordu. Şimdi de hiç müdahale etmiyorum.