Ece06 evet aynen öyle. Hatta şunu da söyliyim 1 aylık kontrolünde bana artık onu uyandırma bırak uyusun açıktığında uyanıp ağlıcaktır dedi benim yine içim elvermedi 3 saatte bir emzirip uyuttum☺️ Daha yeni kendi haline bıraktım alarm kuruyorum 5 saat sonraya kendini daha erken kalkarsa emziriyorum kalkmazsa ben 5 saat sonra kaldırıyorum aç kalmasına da içim elvermiyo çünkü☺️ Ve o 5 saatlik uyku paha biçilemezzzzzz😝😴☺️