Ece06 canim benim oglum haftaya 3 aylik olacak. Hic bir zaman ben uyandirip emzirmedim. 40 i cikana kadar zaten kendisi 3 saatte bir uyandi. Sonra uyku suresi git gide uzadi, ben de mudahale etmedim. Suan hic uyanmadan 8 saat uyuyor. Kilosu 7 bucuk civarinda. Kilo alimi iyi oldugu icin bu kadar uzun uyumasinda skinti olmuyor. Hatta bir kac yerde bebegin kilosu+1 olarak uyuyabilir yazdigini okumustum. Yani suanki kilosu 7 bucuksa +1 desek, 8 bucuk saat kesintisiz uyuyabilir, problem yok.