Meteaybk Oyku-59 canım benimki de 3 aylık denemediğim damla kalmadı aguline şurup günde 3 kez veriyorum bir kerede sab simplx çok şükür etkili oldu 3 gündür rahatız 😊😊
Oyku-59 Meteaybk acaba 3 aylık olunca mı böyle oluyorlar Allah razı olsun Bi arkads söyledi o surubu aldım biraz daha iyi ama hep ağlıyo hep
Oyku-59 ZyNpYigit cok teşekkür ederim azda olsa cıkıyo gaz ama galiba başka Bi sorunu daha var cok ağlıyo sürekli bacakları hep karnında bugün doktora götürcem
Oyku-59 ZyNpYigit bezine de pek işemiyo normal mı bilemedim acaba enfeksiyon falan mı var valla kafayı yicem
Oyku-59 Mujganmng genelde sürekli ağlıyo kapıya bile cıkaramıyorum. Sap siplex zinco maflor bıogaıa kullandım şimdi Bi arkadaş söyledi burdan agulıne surıp başladım o daha iyi geldi ama yine de hep bacaklar karnında hep Bi ağlama
Mujganmng Oyku-59 bizde suan yogun olarak yasıyoruz gaz sancısını günde 3 defa metsil gece yatarkende biagagia verdi doktor metsili verdikten snra yatırma kucagında olsun kaka yapana kadar sırtını ovup poposuna vur baya rahatlıyo
Teomanmommy Oyku-59 canim dr bana relactaz verdi mamaya damlatiyormussun birde ben sap simplex kullandim acayip faydasini gordum sukur duzeldi suan kullanmiyorum
Defneninannesi-1 Oyku-59 benim kızımda reflü ve sancısı var 3 ayına yaklaştı ve gece sancılarımız başladı hem sancı hem reflü bitirdi beni gazla beraber kusuyor mu
Fundafatma Oyku-59 gazının gitmesi için ya metsil diyorlar yada nurse harveys gaz damlası diyorlar ben nurse harveys kullanıyorum çok şükür hafifletiyor masajla birlikte de uykuya dalıyor tavsiye ederim
H-123 Oyku-59 inan bizde de 1 haftadır tavan yapmış durumda ama stres çok etkiliyo canım benim kızım nezle olmuştu aşırı stres yaptım kızım çok daha gazlı oldu araştırdım cidden stres yapiyormus