Oyku-59 biz relactaz damla ve sap simlex kullanıyoruz birkaç şey daha denedim bizde işe yaramadı, sonra doktor değiştirdim dedim sürekli ıkınıyor ağlıyor gazdan o da relactaz verdi işte 1 aydın kullanıyorum kendi kendine gazını çıkarıyor gaz ağlamalarımız sıfır allah razı olsun bulandan dah ne diyim doktora teklif edin al derse alın bence