Arkadaşlar ya kızım 35 haftalık doğdu suan 3 ay 7 günlük. Çok aşırı gaz problemimiz var Bi sürü damla da kullandım hala da kullanıyorum ama yok yanı 1 haftadır 4 yada 5 saatte sadece 30 ml mama yiyo emmede yok napcam ben ya sürekli Bi ağlama böyle olan var mı ya😭artık napcağımı bilmiyorum. Uyku yok gaz zaten aldı başını Gidiyo