ipekkizimm benim de en korktuğum şeydi ama kabullendim sanırım benim eşim de kızım 41 günlüklen gitti Ocak gibi gelecek fotoğrafını gösteriyorum her gün baba diyorum görüntülü görüşüyoruz telefonu çekerse tabii şimdi anlamıyor ama 4 5 aylıkken tanımaya başlar belki . Geldiğinde de hatırlıyor olur umarım 🤷🏻♀️