Annekeki ipekkizimm basta yabancilar ama vakit gecirdikce ayni gun alisir. Kizim kayinvalidemi iki ay gormedi ilk gorusmede benim kucagimda biraz inceledi sonra kucagina verdim yabancilamadi. Siz de oyle yapin esin hemen almasin ki sonra dudagini buzerse uzulur:)
ipekkizimm Annekeki tamam oyle yapayim mutlaka. bi de basbasa tatile gitmeyi dusundum kalabalik olmazsa biraz daha alışır insallah 😊 cok sagol canim
Emirimiz ipekkizimm tanır canım hisseder oğlum 5 aylıktı Sivas’a gittim eşim 6 buçuk aylıkken geldi nasıl sarıldı babasına kokladı ayrılmadı biz nasıl ağlamıştık hissediyorlar
GzdeAsya ipekkizimm amin hepimizi inşallah. Bizde hergün görüntülü konuşuyoruz tabi şuan küçük olduğu için anlamıyor henüz
nurumatlasbaby @“ipekkizimm” Eşim kaptan bizde 3 ayşıkken gitmişti bidaha 6 aylıkken geldı yanı kokusundan inanın tanıyorlar öyle gülümsedı kı sımdı 1 yaş oldu tekrar gitti artık alıstık görüntülü konıstugumuzda tepkıler verıyor
Tugba6336 ipekkizimm ben beveğimle annemlere gittim bir 25 30 gün kaldım 6 aylık bebeğim. Çok yabancıladı babasını