Benimki 7 aylık bizimde bi ayrilik durumumuz var bi 6 ay kadar bilmiyorum ne zaman gidicegi belli degil ama oglum banasina cok düşkün nasıl yapariz nasıl ederiz ben nasıl alışırım çocuğum nasil alışır bu konular açılınca hep çok kötü oluyorum onlarin ayrılacağını düşününce esimde ogluna cok düşkün çünkü bilmiyorum keske hic bi cocuk babasindan annesinden ayri kalmasa 😞