Selin648 bence gayet normal benim bebeğim de öyleydi. Çocuk açsa az vereyim demenin bi anlamı yok istiyorsa içecek. Benim bebeğim 4 aya yaklaştı şu an nerdeyse 150 içiyor, çok kilolu bi bebek de değil, 6200 tarttı gecen hafta doktor. Biz de 450 gramlık paketi bi açıyoruz 3 4 güne yok olmuş 😱