Selin648 bebek ölümü müüü 🙄🙄 1 litre vermiyoruz arkadaşlar çocuğa, alt tarafı 90 ml. Kim uyduruyor bunları anlamıyorum. Tabi ki tercih sizin. Annesi sizsiniz, en iyi siz hisseder ve siz anlarsınız bebeğinizin durumunu. Yerinizde olsam, bakmazdım bundan sonra gelen yorumlara. Siz bebişiniz ne kadar içmek istiyorsa verin, doysun çocuk, mutlu olsun, mışıl mışıl da uyusun 💞