Mom090 sana katılıyorum yanlış saçma sapan yönlendiriyolar ben de doktora sordum kızım 1 aylıkken dedim 90 cc mama yiyo normalmi yiyebilir normal dedi 2 3 satte bir bazen 120 bile yiyebilir dedi bazen 60 la bile doyar dedi buna bebek karar vericek sizde takip ediceksiniz dedi doymassa ağlar bağışıklığıdq düşer az beslenirse dedi.