demirboy benim oğlum da 6 ay 20 günlük kilosu 7.300 falan. doktor doğum kilosuna göre normal, çok hareketli bi bebek falan dedi. ek gıda noktasında inanılmaz zorlanıyorum ama yine doktorum suratını ekşittiği anda bırak sakın zorlama dediği için asla zorlamıyorum. yemiyosa bırakıp meme veriyorum. ek gıda noktasında zorlarsan ilerde ciddi yeme bozukluğu problemleri yaşarsın sakın yapma dedi, o yüzden korkuyorum açıkçası zorlamaya. yemiyosa yemesin, sağlığı yerinde olsun da illaki bi yerde yiyecek.