demirboy tosuncukannesi evet bende normal düzeyde olmasını isterim ama bizim istediğimiz gibi olmuyor 🤷♀️
tosuncukannesi demirboy her bebeğin gelişimi farklıdır onu en iyi siz bilirsiniz takmayın milletin dediklerini 🥰
demirboy Annem123 ay bana da az yediriyorsun sütün yok V.S. V.S. göğüslerim yeteri kadar büyük değilmiş sütüm yokmuş🙄valla insanların bakışı bir garip ya
Yucar demirboy benimde cok kucuk hatta ben bile bazen sasiriyorum nerden cikiyo bunca sut diye 😂 bosverin bebek saglikli ve iyise sikinti yok millet fesat herseyi soyluyorlar maalesef
Teachermom demirboy Kilo onemli degil bazi bebekler yer hareketlidir kilo almaz ama eger bebeginiz az yiyorsa gelisimi sekteye ugrar.Tabi zorlmayin aranizdaki bag zedelenir oyunla yedirmeye calisin .
Kusannesi Benim oğlumda 7 aylık 8 kilo 66 cm. 2 kilo 46 cm dogmustu🤷🏻♀️ Biraz minnak dogdugundan böyle sanırım
laleninannesi Hafsa_23 valla bizde patladıktan sonra zorluk oldu yoksa dişini yemek yedirirken farkettim eski usül çıt çıt gelen sesten kaşıkla
Saida_Safiye demirboy kendiniz eşiniz yapiniza gorada oliyo saglikliyse sorun değil bazi çoçuklar sonradan toparlar
Boncukk demirboy istemediği sürece zorlama canım benim. Sağlığı yerindeyse hiçççç kafaya takma. Şükret geç. Etrafa da kulak asma, benim çocuğum yemiyor de onlara ne