demirboy şimdi benim ki şu kilo bana da az dediler diyip sizin moralinizi iyice bozucaklar ama gerçekten kiloya bu kadar takılmayın. Doğum kilosu, yapısı, genetik faktörleri her bebeğin çok farklı. Kim ne derse desin, 7,5 aylık bebeği ne bekliyorlar. İlla boğum boğum mu olması gerekiyor. Sağlıklı sıhhatli olsun gerisi boş. Tabi ki yemesi için zorlamayın ilerleyen dönemlerde bu yeme sorununa dönüşüyor. Herkesin yaptığı, dediği en doğrusu, he deyip geçmek lazım.