mehtap92 doymaz diye bişey yok inanın doyar. Bizler nasıl gece kalkıp bişeyler yiyince rahatsız oluyorsak bebeklerde oluyor. Gece yediğimiz zaman obeziteye daha yatkın oluruz. Bebeklerde böyle aslında. Gece beslenmesi sadece kilo yapar. Ama asıl 4-5. Aydan sonraki uykunun kesilmemesi gerekirki bebeğin kemik gelişimi güzel tamamlansın boyu uzasın, büyüme hormonunu alsın. Çünkü bize toplum olarak bebek kilolu oldukça sağlıklıdır diye aşılandı. eğer kilo bebeğinmotor gelişimini etkiliyorsa sağlık değil hastalıktır aslında. Anne gece uyuyamadıkça eklem ağrıları vs yaşar. Bizim anne olarak göğsümüzden sğt gelmesi mucizevi bişey ama bu sütğn kaynağı sadece yediklerimiz mi? Dişlerimiz tırnağımız saçımız kemiğimiz.
Siz iyi olacaksınızki bebeğe annelik yapabilesiniz. Sizin eklemlerinizde belinizde bacağınızda dişinizde bir sorun olduğu zaman gelip hemşireyle akrabalar bakmayacak maalesef bebeğe. Benim migrenim var. Bu ilk dört ay bebeğe uyku düzeni oluşturmak için uyanmaktan artıkcanım çıkmış gibiydim. Sonra ikimizde rahatladık. Gece emzirmemenin artısı olarak diş döneminde geceleri memede uyumadı,uykusunu hiç bölmedi, böldüğü saatlerde geri hemen döndü, hiç uyku saatlerinde esneklik yapmadı. Gece beslenmesi yapmadığımiçin gündüzleri benim kendim için ayırdığım porsiyonlarda yemek yemeye alıştı. Çünkü uyuyan ve rahatlayan bebek rahatlayan anne mutludur 😊🌸