Selimustafa gece emdiği için gündüz almak iatemiyor olabilri. Sadece karanlıkta ve uykuya geçerken alışmış ve diğer anlardada memeyi görmek istemiyor olabilir. Gece emzirme alışkanlığını keserseniz gündüzde emmesini sağlayabilirsiniz. Yani gece ve uyku ile memenin bağını kesmelisiniz. Gece uyandığında sütünüzü bardaktan içirebilirsinix beya biberondan. Ama gece memeyi görmesin. Sonra besleme aralarını azaltarak gece beslenmesini kesip uykunun ne demek olduğunu öğrenmesini sağlayın. Anlaşılan bebeğiniz sadece uyumak için yatağa girilir mantığı ilesadece uyumak için meme alınır diye bi bağ kurmuş. Öncelikli olarak bunu daha sonra gece beslenmesini kesin ☺️