Esdoel ben yürüteç alacaktım, alırsan parmak ucuna basmaya başlar dediler o yüzden çekindim. çok saçma gelmişti de, parmak ucuna basıyo diyince acaba mı dedim? tecrübeli bi annesiniz yanılmıyorsam sizce olabilir mi? bana yürümeye başladıkları zaman tüm çocuklar parmak ucuna basıyomuş gibi geliyor da benimki uzaktan gözlem tabi