Esdoel ya valla ben ve kardeşim kesin yürüteçle büyüdük. eşim de öyle büyümüş kayınvalidem söylüyo. peki şimdi alsam kullanır mı? oğlum 6 ay 20 günlük tutunup ayağa kalkıyo, öyle epey bi süre kalabiliyo, sağa sola 2-3 adım atıyo sonra da popo üstü oturuyo 😍 ayağa kalkmaya başlayınca istemedi dediniz ya, acaba hepsi mi öyledir yoksa benimki sevebilir mi? evde peşinde emeklemekten helak oldum artık çünkü bi çözüm bulmam lazım. hiç birşey yapamıyorum