fatmaydin Merhabalar oğlum 5 ay 5 günlük ayaklarının üstüne tuttuğumda bacaklarını kırıyo durmuyo erken mi acaba benim yeğenim 4 aylıkken basıyodu
Sevgilimmm fatmaydin bence her bebek farklı biz de 5 ay 25 günlüğuz . Koyduğumda yeni yeni hafif basıyor ama tam anlamıyla basmıyor. Çok denemiyorum zamani gelince basacaktir inşallah
Esdoel fatmaydin bende surda bekleyeyim 6 ay 16 günlük oğlum koltuktan tutunup ayağa kalkıyor tutunarak 1 2 adım atıyor yan yan ama parmak uçlarına basıyor tam basmıyor
Ozlemooo fatmaydin benim kızım üç aylık ellerinden tuttuğumda oda basıyor her bebek bir değil kıyas yapmak yanlış olur Bebeklerin motor becerileri ile alakalı korkmayın ama bir hekime danışın🙏🏼
fatmaydin Sevgilimmm kayınvalidemle annem basmıyo diyip duruyo sinir olmaya başladım doktora götür dedi kayınvalidem
SevcanEmir Heide o bir refleksi. Tüm yenidoğanlar 40 i çıkana kadar bunu yapabilir ancak sonradan unutulur ve kaybolur
Yusra_buglem fatmaydin her bebek ayrı gelişir..kalça röntgeni cektirmismiydiniz.cektirdiyseniz bence bekleyin derim..zamanla basar.bu 2.ci şahıslar zaten beni benden alıyor.. herşeye müdahil oluyorlar..
Dilekb fatmaydin yok artık.. ne bu acele canım.. basacak illaki.. biz de haftaya 1 yaşındayız daha yürümüyoruz.. napalim simdi.. kıyaslayalım mi çocukları..
Sevgilimmm fatmaydin kayınvalide ve anneler öyle diyor merak etmeyin siz . Hepsi aynı. Siz araştırin internetten .. Instagram dan soru cevaplayan doktorlar var yazın gidemiyorsaniz. Ya da kontrole gittiğinizde sorun . Ama daha erken bence onlar abartıyor
Esdoel fatmaydin canım benim bide 3 yaşında kızım var onun etkisi çok diye düşünüyorum sakın sen benimki niye dönmüyor kalkmıyor diye düşünme kızım 9bayinda kalkmaya başlamıştı mesela
fatmaydin Ozlemooo ben kollarını öyle tutup kaldıramıyorum korkuyorum bi şey olur diye bakalım 6. Ayına kadar beklicem aynı olursa doktoruna gidicem
Esdoel Sinif177 aynen canım bı yürümesi kaldı aylardır emekliyor donuyorda bir anda karşıma yuruyerek çıkacak diye tirsiyiorum herşeyi bir anda yaptı çünkü
Mom987 fatmaydin 3 4 aylıkken oğlum basıyordu sanırım o zamanlar adımlar gibi yapıyordu refleks olarak. 5 6 aylıkken basmamaya başladı. Sonra 7. ayda tekrar basıp sıralamaya başlamıştı. Şuan hopluyor zıplıyor koşuyor.😄 Yani 5 aylık bir bebek için ayakları üstünde durmasını beklemek erken sonuçta daha vakti var ve her bebeğin gelişimi farklı.
ant331 fatmaydin vallaha bende çok takıyorum ailemin yanına geldim her gelen ayağını basmıyor. Kolunu tutup sallıyorlar bu çocuk cıvık sinir oldum. Kızım üç buçuk aylıktan beri yere koyduğunda yüz üstü dönüyor. onu diyen yok. Takma sen kimseyi. Geçende kafasının arkası düz diyorlardı doktora gösterdim gayet normal buldu. Ağzı olan konuşuyor
fatmaydin ant331 öyle bide sürekli üsteliyolar eşim bazen tersliyo kim olursa olsun insan ister istemez takıyo yani
Esdoel mrvcr evet koydum 20 gündür günde 2 defa 10 ar dakika koyuyordum 1 hafta öncesine kadar şimdi istemiyor ayağa kalkmaya keşfettiği icin
Nenvarkuzum fatmaydin benim bebeğim yeni yeni sabit şekilde basmaya başladı ayaklarını kırıyor hala arada tabiki 7 ay 10 günlük her bebeğin gelişimi farklı ve diz kapakları 6. Aydan sonra gelişiyor onun içim yaptırdığınız şey istenmeyen sonuçlara yol açabilir akışına bırakın lütfen
fatmaydin Nenvarkuzum yok hiç bi şey yapmıyorum onun için zaten akışına bırakıyorum zarar vermek istemem tabi Allah korusun
pitircik2019 fatmaydin her bebeğin gelişimi farklı canım , takip eden doktoru size birşey söylemesiyle dış sesleri duymayın. Kaşlarını güçlendirmek için koltuk altından tutup zıplatın benim doktorum bunun faydalı olduğunu söylemişti.
fatmaydin pitircik2019 oynamak için yapıyodum onu aka yararlı olduğunu bilmiyodum bundan sonra daha sık yaparım
Zerr fatmaydin 5 aylıkken basıp basmaması önemli değil, dönüyor mu? Sürünme belirtileri var mı yüzüstü duruyor mu?
fatmaydin Zerr henüz tam dönmüyo sadece yanındaki oyuncakları falan yan dönüp alıyo sürtünmede yok şuanda yüz üstü çok durmuyo gerçi ağlıyo hemen sırt üstüyken ayaklarıyla kendini atıyo