gezentianne ay hadi ya 🤦♀️ bunu anlattığınız çok iyi oldu bir kez daha emin olmuş oldum. Bizim doktorumuz da üstteki et kilodan büyüyüp kapatabilir o zaman da tekrar operasyon gerekir bence 1 yaşından sonra yaptırın hem genel anestezi yaparlar dedi ama ben öyle yapmak istemiyorum açıkçası. Emekleme, yürüme olayı durumu zorlaştırır diye düşünüyorum