S100516 Meryaku bilmiyorum ki 3 saat bekletti hatta bizi odada bekledik bizle beraber bir bebek daha vardı oda bekledi bizimkini ürolog yaptı o bebeği genel cerrah yaptı ikiside 3 saatlik aç kalması gerekiyor dedi
S100516 Aka2020 genel cerrahta yapıyor ürologta. Ama bizim çocuk doktorumuz üroloğa yaptırın kesinlikle dedi üroloğa yaptırdık
Oznur_ Kocayanakannesi canım bnde oğlumu 4 aylıkken sünnet yaptırdım dikişli ilk sünnet anı biraz zor geçti ilk idrar sıkıntı oldu sonrası kolaydı ve benım oğlan yavas yavas hareketlenmeye durmustu son günlere dogru zor olmaya başlamıştı hareketlenmedem sünnetini ettr bncede kolay oluyor acısı 2 güne gecmiş oluyor
Kocayanakannesi Teonun_annesi hadi ya 😳 ben bu salgının seneye de geçiceğini düşünmüyorum. Yapamazsak pedagoglar 2-6 yaş arasındaki dönemi önermiyorlar, baya baya kalıcak 🤦♀️
Msglm Kocayanakannesi Merhaba, biz 19 günlükken oğlumuzu sünnet ettirdik, inanılmaz memnun kaldık, ağrı sızı huysuzluk hiçbir şey olmadı çok şükür, hatta uzmanlar da küçükken yapılması taraftarı💕
Wommy S100516 sünnetten önce 3 saat aç kaldı sanıırm peki sünnetten hemen sonra emzirmenizde sakınca oldu mu anesteziden dolayı soruyorum
Meryaku Kocayanakannesi bıgün sünnet olduk klamp yöntemi ile iğne acıttı tabiki sünnet anında ayakları tutuldu diye çok ağladı eve geldik fitil kullandık şuan da hıysuz sadece ağlamadı hiç şükür bugünü atlatırız inşallah