Janss hamileyken benden bir sene önce doğum yapan arkadaşım bir sürü kitap önerisinde bulunmuştu, içlerinde blw yöntemini anlatan bir kitap da vardı. Benim şansım o sanırım :D okuduktan sonra hiç korkmadım yutkunmasıyla ilgili sorun yasamaktan. Siz de hiç endişe etmeyin. Zaten başından ayrılmayacaksınız, en ufak sorunda müdahale edersiniz. Ben çorba vermeye de 8. ayda başladım. Şu an 11 aylık kızım. Bazen bardakla veriyorum ama genelde kendim yediriyorum çorbayı. Pirinçli kıymalı çorbalarda bardak zor cunku. Kasigi kullanmayı öğrenmeleri 2 yası buluyor zaten, çorbalar o zamana kadar ellerimizden öper :) yalnız onu yerken dahi kendi yiyebileceği seyler duruyo mama sandalyesinde onlara da el atıyor arada:)