Janss
Ben ek gıdaya 6-6.5 ay gibi başlamıştım yoğurt vs sebzeleri meyveleri pürüzsüz vermedim hep azıcık pütürlü olucak şekilde tatlı çatalları yada kahvaltı çatallarıyla tabir edilen ürünle ezerek verdim
İşk başlarda korkuyordum takılır kalır vb birşey olur gibisinden daha sonra zamanla alıştık ikimizde bu duruma tabikide öğürmeleri oldu boğazda kalmaları oldu sakin şekilde kendisinin halletmesini bekledik hep son ana kadar allaha şükür kötü bir sonuç olmadı bunun en önemli özelliğininde kesinlikle bebeğin mama sandalyesinde ve dik bir şekilde oturması gerekiyor asla eğilimli oturmazsa çok güzel bir şekilde atlatırsınız sizde blw ye başlayabilirsiniz ilk yardımı iyice izleyip öğrenin eger bilmiyorsanız birde bol bol blw videosu izleyin zaten gerisi gelicektir