Hunilianne
İleri prematür doğmadıysa bence başlamayı önerir doktorunuz.
BLW için kendi tecrübelerimle şunu söyleyebilirim. Prematür bebekler bedensel gelişim olarak ayındaki akranlarını yakalasa da motor becerileri olarak ilk dönemler geriden gelebiliyor.
Bence BLW başlanacaksa bebeği değerlendirmek gerekir. Ben mesela dişleri çıktıktan sonra daha verimli uyguladım BLWyi. 8. ay civarında önüne koyduğum besinleri saçmak yerine yemeyi denedi. Emme refleksleri zamanında doğan bebeklere göre daha geç geliştiği için pütürlü, parçalı, taneli olarak ilerlediğimde geçişleri daha iyi yönettim.
Şu an 2 yaşında oğlum ve şükürler olsun beslenme düzeni çok nadir bozulmuştur. (hastalık, diş, büyüme atakları vs.)