SerapBayram canım bebek bu anne karnında amniyon sıvısını istediği kadar emiyordu kimse ona hop dur bakalım sadece bir saat emebilirsin demiyordu daha 17 günlük diyorsun benim 50 günlük ben de hala aynıyım bugünlerden şikayet etmek yerine güzel yanından bakarsan emzirmek senin için de zevkli hale gelir bebeğinle en yakın olduğun zamanlar şu zamanlar tadını çıkar bence hem zaten onun bir adaptasyon süreci var o süreçte de en çok ihtiyaç duyduğu kişi sensin sen ona ayak uydur onu kendine göre şu an için planlayamazsın o doyuyor bunun için de endişelenme mama da verme başlarda sütün az olabilir emzirdikçe artacak merak etme sütün bol olsun istiyorsan rızık duası oku bol bol sütüm yok deme dua et Allahım bebeğimin rızkını bol ver diye ve bol soğanlı bulgur pilavı yap ye bol bol unutma annesi en çok sana ihtiyacı var şu an miniğin tadını çıkarmaya bak onunla bağ kur konuş sesinle huzur bulur şefkatinden aşıla ona bol bol dünyaya çabuk alışsın sağlıcakla büyüsün güzel minik 💕🙏🏻