Cansu_ertem bende ağlıyorum canım insanın psikolojisi çok farklı oluyor ya çok zormuş emzirme meselesi ben bu kadar beklemiyordum biraz ucuda çıktı artık silikonla çeke çeke uzattı ama yinede almıyor uğraşıyorum pes etmicem bakalım artık Rabbim yardmcımız olsun