SerapBayram canım zaten yenidoğan bebek yalanarak dalan emme refleksini oluşturur her yalanması ağlaması acıkması demek değilki. Benim kızımda öyleydi hep memede kalayım emeyim derdi. Bebekler ilk 4 ay hala kendini anne karnında hissettiklerinden dış dünyaya adapte olamaz ve çok sık ağlarlar. Sen bu ağlamaları sadece açlığa gaza falan bağlama yani. Ayrıca henüz -7 günlük , 1 ay kontrolü yapılmamış kilo alım oranına bakılmamış bence mamayı bir bırak ay sonu kontrolünde doktorun gerekli görürse başlatsın.