Hunilianne Defneeemmm premature bebekler için anne sütü elmas değerinde. Ben doktora süt yetmiyor mama versek mi dediğimde yettireceksin Mecbursun dedi. 9 ay oldu devam. Hic gelmiyor mu yetmediğini nerden anladınız
Ada_Deniz Defneeemmm iyi yapmışsınz Şimdi kaç cc ile doydu? hipp de güzelmiş bizim bebek de alerji yaptı bıraktık sma gaz yapıot die hipp almıştım bir ara aslında sma da öyle belirgin gaz yapmadı zaten gazlı bebek bişe değişmedi zamanla anldım bunu da tabi…
Damlapilatin2020 Ada_Deniz canım bebeğim 17 günlük günde më kadar su vermeliyim. Bu arada sabah 1 çay kaşık zeytinyağı verdim ikindi vakti baya kakasini yaptı. Bide eczaneden zinko gaz damlası aldım inşallah iyi gelir bu zinko ile ilgili bi bilgin var mı
Ada_Deniz Damlapilatin2020 zinkongaz ilacı probiyotik al bu bitince bağırsak düzenleyici mama veriyorsan su da ver mutlaka bir çay kaşığı severse 2. Çay kaşığını da ver zaten hepsini içemez havalarda çok sıcak tek anne sütü alanı doktorlar vermeyin su dior annesütü yeter dior da veren de oluor su bu size kalmış ama her mamadan 20 30 dk sonra mutlaka su ver hemen arkasına verirsen kusar… zinkongaz ilacı ondan memnun kalan çok onu kullan sonra probiyotik al… zamanla düzene giriyor sen kaka yapmamasını bekleme altını açnadan karnına bir güxel masaj yap arada günde bir defa mesela sonra altını temizle zamanla düzenli şekilde kaka yapar her günde yapmayabilirmiş işte günde 1 kez yapsa süper olur da işte bazen yapamıorlar
Damlapilatin2020 Ada_Deniz canım bende mama ve meme veriyorum gaz yada kabızlık oldu mu olduysa bunu nasıl çözdün
Ada_Deniz Damlapilatin2020 cnm gazlı bebek benimki mama da sma özellikle gaz yapıor dediler bu yüzden mama vermek hiç istemdm hiç mama almadığı günlerde olmuştu ama kızımda pek değişiklik olmadı anladım ki sma kızımda gaz yapmadı…kapızlıkta oldu makat çatlağımız var zaten ben bunun sebebini rota virüsü aşısına bağlıyorm bebeğim aşı oldu iştahı kesildi tam 15 gün sürdü az az yiyordu ve hergün düzenli kaka yapardı sabah akşam öğlen aşıdan sonraki 2 gün yapamadı sonra yaptı 2 güne bir zar zor yapar oldu bir ara günde 1 defa yaptı şimdilerde bir gün durup bir gün yapıor mamadan olsa başta da aynı sorun olurdu… 60 cc mama yapacaksın ya 65 yap biraz suyu fazla olsun o da engeller kabız olmasını ama çok suluda asla yapma doyurucu olmaz severek içmeyebilir…ölçüsünü iyi ayarla kaşık dolusu verme bak bu etkiliyor kabızlığı o kaşığı doldur bıcakla sıyır kaşıltaki kalanı dök.birde zeytinyağ ver soğuk sıkım doğal bulabilirsn sabahları kalktığında bir çay kaşığı içsin bişe olmaz doktorlar mamasına da koyabilirsn diyor… bir de mutlaka su ver mama içtikten 20 30 dk falan sonra su içerse de kabız olmaz… Makat çatlağınız var mı?
Ankarali IrmakAliKerim arifoglunun anne çayıni tavsiye ederim 🤗 bir de bolll boll hazır mevsimiyken taze incir taze üzüm tüketin, kavun gaz yapar aklınızda bulunsun
Elvannnn Defneeemmm ben hipp kullanıyorum memnunum. Benim oğlum 4475 gram doğru sütüm yetmiyo hiç yetmedi 😓
Ada_Deniz Defneeemmm sen o sağmaya aldanma canım benim de az çıkıor her meme sut sağma pompasına uygun olmuormuş bende çok sorguladım bunu öyle olsa Sütüm az olsa gece durmaz ağlar emiyor yatıor emiyor geri uyuyor gündüz yetmior ben doğru düzgün beslenemiyrm bebişim çok huysuz gaz problemi oluor uykusu gelior ağlıor sürekli kucak istiyor bu yüzden beslnemior aa ben kefir içiorm o da güzel süt yapıor aklında bulunsun sade içemiorö bende aromalı olanlardan içiorm sağlıklımıdır bilmiorm kendimiz evde doğal mayalasak daha iyi de şimdi doğal kefiri bulmak çok zor… elma tarcınlı , kayısılı şeftalili ananasılı çok iyi süt yapıor dene istersen bir de ananas güzel süt yapıor marka istersen ben eker marka alıyorm kefirleri…
Ada_Deniz Defneeemmm cildinde belirli noktalarında kızarıklık oldu sırtında falan mamayı kesince geçti bir de smaya alışmıştı hipp aldım severek içmedi hiç… bizde hemen smaya geri döndük
Muhammedd23 Defneeemmm canım biberon yerine alıştırma bardağı kullan ucu küt olan wee ve mamajonun öyleymiş. Ki bebeğin memeyi unutmasın. Mama okarakta similac, Aptamil humana, Bebelac , baby goat, hipp, sma zararlı içeriği olmayanlardan bunlar aklıma geliyor
Ada_Deniz Muhammedd23 ben mammajoo biberonunu kullanıorm uç kısmı çok iyi ve akış hızı da hzılı değil kolik bebekler için philps avent arkamızı dönünce bitiyor hızlı içtiği içinde gaz oluor bıraktık onu mammajoo çok güzel tavsiye ederm meme reddi de olmadı çok şükür… inşallah da olmaz çok korkuttular beni bu konu da
Muhammedd23 Ada_Deniz sansliymissin sen canım o başlıkta uygun değil aslında. Amaç az veya çok gelmesi değilmiş. Meme başı farklı olmasıymış. Oyuzden küt ağızlı alıştırma bardağı kullanılmalı. İlk oğlan bıraktı emmeyi baktım ikincide bırakıyor emzik ve biberonu kaldırdım çok şükür düzeldi
Ada_Deniz Muhammedd23 yaa evet o alıştırma bardağı çok hızlı gelmez mi süt şimdi versem de almaz o alıştırma bardağını ya philips aventi kullanırken uç kısmı kısa hep meme ucunu emdi çatlattı o biberonu bıraktık mammajoo geçtik ucunu değil kahverengi yerini de kavradı emdi… Birde mammajoo anne memesine çok yakın diorlar 3 ay 12 günlüğüz inş bırakmaz beni bu konuda çok korkuryrm açıkcası mama çaresizlikten veriyorm sütüm yetmior… 😔
Muhammedd23 Ada_Deniz canım anne memesine yakın olması problem zaten. Wee bin akistirma bardağını aldım ama kolik olanlar için olanını hiç sıkıntı olmadı içmesi
Ada_Deniz Muhammedd23 şimdi inceledim mammajoo nunda varmış kolik bebekler için alıçtırma bardağı ya çok mantık aslında ondam içebilir mi beni bırakması korkusuyla yaşamaktansa almalımıyım bilemedm 🤔cins bir de benim ki içer mi omdam bir de o var 😂