Defneeemmm iki gun once benimde kesildi bugun 3.gun pes etmefim ebeyi arafim anlattim,bana dogum yapmayan evlatlik alan kadinlarin bile nadirende olsa emzirebildigini bunun hormonlarla alakali oldugunu soylefi sutun var gibi dusun surekli sag surekli emzir sakin pes etme dedi bu sekilde cogalir dedi simdi cok daha iyi insallah bi an once dahada cogalir yine stoklara baslarim bence sende pes rtme insallah artar guven sütüne