Defneeemmm kesilmezsin canım endişe etme benim azdı sütüm çok azdı hemde ben takviyelerle çoğalttım bu konuda üzülüp kafaya takarsan azalır ve biter çünkü beyin oraya çok hükmediyor pes etme benden de 10 cc 20 cc falan çıkardı hatta bir kere 90 cc çıktı bende şaşırdım sonra hiç 90 cc çıkmadı 20 cc zar zor çıkto bende sağmayın bıraktım moral bozmaktan başka bir işe yaramdığını düşündüm hatta elimde bir gögüs pompası vardı gittim başka bir tane daha aldım onda da aynısı olunca dedim her memeden demek ki çıkmıor pompaya uymazmış bazı memeler dedim öyle sanırım ben de süt yapan herşeyi denedim pes etme sakın 1 damlası bile çok değerli anne sütünün arkadaşımın bebeği de premetüre doğdu şimdi maşallah yaşına değdi ve hep anne sütü alıyor onunda 3 aydan sonra artmış sütü birde 4. Ayda sabitleniyor dedi şimdiden sütünü arttırmaya bak olur mu? Bende o şekilde hala devam ediyorm bol bol dinlenme uyuma rezene semiz otu , dere otu , bestlak damla, solgarın emziren anneler için b12 vitamini , bulgur pilavı , bunlar hep süt yaptı bende , bem sorunum dinlenememk beslenememek bunları zar zor uyguluyorm bebeğim hep kucak isteyen ara ara ağlayan saatlerce uyumayan kolik bir bebek 🥺😔 bu yüzden beslenmeye fırsatım olmuor tüm gün kucakta… Birde ılık duş da sabunu alın gögsünüze masaj yapın süt kanallarını açın günlük duş da bir müddet uygulayın bu da çok faydalı oluor…